Стійка система міського транспорту



Sustainable Urban Transport
Устойчивая система городского транспорта

СТАЛА МОБІЛЬНІСТЬ В УКРАЇНСЬКИХ МІСТАХ: СПІЛЬНИЙ НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКИЙ ПРОЕКТ В УКРАЇНІ

Lviv_tramВ якому напрямку ми рухаємося, активно автомобілізуючи наші міста? Збільшення темпів світового економічного прогресу, а отже, - кількості приватних автомобілів за останні десятиліття,- призвело до найбільшого перевантаження вуличного руху, ніж це було коли-небудь у світі. Звичним явищем стали щоденні дорожнi затори на свiтлофорах i багатокiлометрові «корки» на автошляхах.

До перевантаження вуличного руху призводить транспортна політика у тих країнах, які зосереджені на розвитку автотранспорту. Все важче стає добратися до місця праці, магазинів, установ, театрів і парків... Забруднення від автотранспорту має драматичні наслідки для здоров`я людини і навколишнього середовища, а швидкість автотранспорту збільшує кількість фатальних випадків серед автомобілістів, велосипедистів і пішоходів.

Але є хороша новина! Розумне вирішення транспортних проблем можливе. Якщо влада систематично здійснюватиме заходи по раціональному використанню приватних автомобілів, а також створить умови для покращення громадського транспорту та вільного пересування велосипедистів і пішоходів.

У рамках нашого проекту проводиться робота з владними структурами, відповідальними за рішення по плануванню і розвитку міста. Робота скерована на використання передового міжнародного досвіду, розробку концепцій і реалізацію заходів по створенню сучасних систем громадського транспорту та кращої мобільності жителів і гостей україських міст.

Щоб завантажити флаєр проекту SUTECA натисніть тут (англомовна версія) або тут (російськомовна версія).

Проект фінансується Федеральним міністерством навколишнього середовища, охорони природи та безпеки реакторів (BMU) Німеччини в контексті Міжнародної ініціативи по захисту клімату.

«Розробка політики із велосипедним напрямком: Довідник»

E-mail Друк PDF

GTZ SUTP та Interface for Cycling Expertise (I-Ce) об’єднали зусилля у створенні документу під назвою «Розробка політики із велосипедним напрямком: Довідник». Довідник був написаний 12 авторами, котрі є експертами у різних галузях розвитку, що враховує велосипедний напрямок. Цей довідник містить детальну інформацію про те, як розробити політику та спроектувати обєкти, що роблять зручним користування велосипедним транспортом. Довідник може допомогти ...

 

Список для читання - Розвиток Вільний від Автомобілів

E-mail Друк PDF

Ідея Розвитку Вільного від Автомобілів набуває все більше уваги навколо світу. Проектування вулиць для людей, а не лише для автомобілів, є ключовим аспектом в зусиллях, націлених на зменшення залежності  від автомобілів та просування транспорту із низькими викидами. ...

 

Звіт зустрічі у Києві 9-го Липня щодо проектів BMU в Україні

E-mail Друк PDF

Координатор проекту «Кліматично безпечна мобільність в українських містах» у місті Львові (Україна) Роман Бережанський взяв участь в початковій зустрічі щодо проектів німецького федерального міністерства навколишнього середовища, захисту природи і безпеки реакторів...

 

Семінар Стратегія Імплементації у проекті «Стратегія міського руху у Львові»

E-mail Друк PDF

26 Серпня 2009 року у Львові була представлена стратегія імплементації проекту «Стратегія міського руху у Львові».  Вона була представлена у формі семінару та охоплювала 6 основних напрямків транспортного стратегічного планування в контексті загального планування міс...

 

Огляд транспортних конференцій та інформаційних бюлетнів

E-mail Друк PDF

У часи значних інформаційних потоків існує потреба у скеруванні як до інформації щодо найкращих практичних рішень, до нових звітів та публікацій, так і у контактах до інакших організацій та джерел знань. Наш короткий огляд забезпечує список різноман...

 

Технічний документ SUT: Індукована мобільність

E-mail Друк PDF

«Якщо ми це збудуємо, вони прийдуть». Питання «індукованої мобільності» викликає істотний інтерес зі сторони осіб, що приймають рішення.,реалізацію планування, як і широкі слої громадськості. Цей технічний документ покликаний виступити в якості вхідної інформації прис...

 

Вийшов в світ практичний посібник «Управління попитом на транспортні послуги»

E-mail Друк PDF

Міста навколо світу потребують іноваційні та ефективні рішення для розвязання їх транспортних проблем у короткотривалій, середньотривалій та довготривалій перспективах. Активніший економічний зріст у поєднанні із, як наслідком, зростанням моторизації останніми рок...

 

Український ВЕЛОФОРУМ за участю GIZ

E-mail Друк PDF

4-5 червня 2011 року в Києві відбувся ВЕЛОФОРУМ, організований Асоціацією Велосипедистів Києва (www.avk.org.ua). Він об'єднав більше п'ятдесяти активістів, проектантів та керів...

 

Приклад побудови ефективної автобусної мережі

E-mail Друк PDF

У статті на прикладі міста Дублін (Ірландія) проілюстровано приклад створення ефективної автобусної мережі. Тут висвітлено адміністративний та технічний аспекти впровадження проекту, виділено початкові цілі, продемонстровано результати. У публікації коротко проана...

 

Участь GIZ у семінарі «Співробітництво для розвитку збалансованого та здорового міського транспорту» в Києві

E-mail Друк PDF

Європейська економічна комісія ООН (ЄЕК ООН) та Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) спільно організували семінар під назвою «Співробітництво для розвитку збалансованого та здорового міського тра...

 

Шановні колеги

E-mail Друк PDF

у нашому бюлетені № 5 пропонуємо Вашій увазі статті про жіночий велопарад у Львові, конференцію «ВЕЛОФОРУМ-2011» у Києві, міжнародний семінар «Обмін досвідом про велосипедну інфраструктуру», яка відбулася у Львові, а також інформацію про систему а...

 

Результати міжнародного семінару про велоінфраструктуру

E-mail Друк PDF

24 та 25 травня 2011 року у Львові відбувся міжнародний семінар «Обмін досвідом про велосипедну інфраструктуру – аспекти планування та інженерного будівництва». Семінар був організований Львівською міською ...

 

Публічна подіумна дискусія на тему: «Київська транспортна інфраструктура: місто для людей чи для машин»?

E-mail Друк PDF

Представництво Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні 17 березня2011 рокупровело публічну подіумну дискусію на тему "Київська транспортна інфраструктура: містодля людей чи для машин?".

 

Більше статтей...
Страницы: 12
Page 2 of 2

На замовлення

BMU Logo

Партнери


iFreeStore - україномовний розділ

lviv_promotion_new_eng_big

Пошук